Monday, December 14, 2015

Pe bune,sa se adune...

O lectie noua.Si ce frumos este cand poti sa inveti si apoi sa le pui in practica.Vreau sa va spun ceva,dar sa nu mai spuneti la nimeni ca eu v-am zis.Aceasta este lectia pe care eu am invatat-o.Daca cineva ti-a spus ceva,si iti zice sa nu mai spui la nimeni,atunci mai bine sa nici sa nu o asculti.Eu ascult multe,unele sunt bune,altele sunt nefolositoare,dar daca cineva mi-a spus sa nu mai zic la nimeni,eu nu le zic.Ceea ce eu pot face,e sa analizez situatia,sa ma duc la sursa de unde a iesit povestea si asa eu singura o sa ma lamuresc.Tare mi-a placut povestea.Asa sunt si eu,ascund multe dureri si nu vreau sa le stie nimeni,datorita neincrederii in oameni si in judecatiile lor.Singurul prieten ce ma poate intelege este mama mea si Isus Domnul meu.De multe ori nici chiar la copii mei nu le spun,caci stiu ca si ei au povestea lor,si asa ca mai bine sa-i inteleg eu pe ei,decat ei sa ma inteleaga pe mine.Si daca vreti sa stiti mai multe despre mine,eu vreau sa va spun tot ce ma doare,caci ori cum nu ma puteti ajuta,ci doar cu rugaciune,si atat este destul.Am foarte multe dureri,trupesti si sufletesti,dar numai Domnul mi le alina,si tot ce vreau eu,e poate cu neputinta.Si ori cum in viata,nimeni nu este scutit de probleme si de suferinte.Unii le primesc pe rand,altii le primesc plangand,de sunt multe sau putine,numai cel ce le are le stie.O viata intreaga noi trebuie sa ne rugam,caci numai rugaciunea ne sustine,pentru mine,pentru tine,pentru noi si pentru voi.Accept ca toti cei care citesc postariile mele,sa se roage pentru mine,si pentru ori cine care are nevoie de rugaciune.Rugaciunea schimba totul,schimba mersul vietii tale,zi de zi inspre mai bine,spre ISUS.Vreau sa-ti spun amice totul despre Isus,nu te du la oameni sa te ajute,ei te ajuta,dar dupa aceea tot ei te si incurca.E greu sa suferi in tacere,dar daca omul te judeca,mai bine stai si te gandeste,cu cine e bine a te insoteste.Multi sunt cei care vor sa te ajute,si incepe asa."Asa vorbeste Domnul"si care Domn a fost,ca ai intrat in mai mare mocirla,si nici ei nu te-au mai scos.Cercetati cu cine stati si va rugati,acest pacat sa-l lepadati.Daca Domnul vrea,El va face,si daca nu El va tace.El nu vorbeste numai,El le face.Se indura de cine vrea,si de cine ii place.Si vreau sa va spun ceva,dar sa nu mai spuneti la nimeni.Asa vorbeste Domnul,El nu vrea sa ne vindece,nici pe mine,si nici pe mama mea.El are un plan mai bun.Si planul Lui,il va duce la indeplinire,la timpul si momentul potrivit.Sa nu mai spune-ti la nimeni ce eu v-am spus.Nu vreau sa stie nimeni,ca eu v-am spus.Aveti grije de voi,si Domnul va purta de grije.Eu mi-am pus nadejdea in El,drumul meu e tot mai sus,grijurile si durerile de tot vin,eu atunci,in curand voi ajunge in cer.Eu ma las acum pe bratul Domnului,ma las in a Lui ingrijire.Ce frumos si placut e sa fi copilul Domnului,sa te simti mai aproape de El,si stiu,si nu vreu sa ma despart de El,nicidecum.Pana acum,a fost tot mereu,cu mine pe drum,m-a iubit,m-a ingrijit,chiar daca multe si grele incercari am primit,El tot pe mine m-a iubit.Pana inca mai pot sa scriu,se datoreste Duhul Sfant,cand buzele n-or mai putea,suspinul meu te-ar lauda.Cand nu mai vreau ca sa va mai spun,atunci sa stiti,ca ma pregatesc de drum.Dorinta mea,esti tu,sa inveti si sa le primesti,si eu ma rog pentru tine,si tu sa te rogi si pentru mine.Astept o noua zi.Un soare stralucitor sa apara,cand te uiti la soare nici nu il poti vedea,dar cand te uiti la soarele cel mai mare,si atunci tu il poti vedea.Asta e,astept o dimineata,in care nu va mai fi nicicand o ceata,in dimineata diminetilor,cand El va sta pe tron,si eu ca o umila sluga,sa imi zica,vino fica buna.Lupta tu ti-ai terminat,alergarea sa incheiat,si la judecata am intrat.Vreau sa nu mai zice-ti la nimeni ce eu am scris.Ori cum,eu acuma le-am preazis.Ca va place,nu va place,eu le-am pus toate pe masa.Daca vreti sa le luati,sanatate ati capatat,daca nu vreti sa le luati,tot cu SANATATE eu va las.Sanatate,ca e mai buna ca si toate,daca vreti sa le urmati,voi de toate o sa invatati.Eu va las cu voie buna,si totusi daca vreti sa le spuneti,spuneti-le ca eu asa v-am spus,Raveca se pregateste de dus...

No comments: