Sunday, December 27, 2015

La Tine Doamne,imi inalt sufletul!

La tine Doamne azi eu vin,la poala crucii sa ma inchin,sa ma smeresc,sa te iubesc,si adu-ti aminte,revarsa-ti harul Tau ca mai inainte.Cobori pe unda slavei si iubirii,si invioreazama din nou.Sa ma iei pe bratul Tau de tata,sa-mi pui balsam pe rana,si mangaiere sa-i dai la cea bolnava.Cu Tine strabat drumul mereu,si merg cu bucurie,chiar si cand urcusu-i tare greu.Cu Tine cant cantarea ce-n inima mi-ai pus,si strig de bucurie,caci m-ai salvat,Isus.Cu Tine viata-i dulce,chiar de-i mereu amar,in Tine-i fericire,chiar lacrimi daca am.Cu Tine-i zi senina,chiar daca-i inorat,cu Tine-i fericire,chiar cand sunt intristata.Cu raza-ti de iubire,tine-ma mereu,si-n toate-ti voi da slava,caci Tu-mi esti Dumnezeu!Esti Regele iubirii,print al fericirii,esti tot ce se cuprinde-n Univers,esti Marele-Imparat,Minunat,ma inchin si-ti multumesc.Numai la Tine,Isuse Pacea mi-o gasesc,numai cu Tine si pentru Tine,Isuse vreau sa mai traiesc.Da-mi har sa vin la cruce,sa-Ti dau povara,sa iau iertarea,si-apoi sa-Ti multumesc.Doar langa Tine,dorul din mine,parca mai curat,nu e sub soare un dar mai mare,nu-i mintuire,nici salvare,prin harul Tau.Nu-i alinare,nici vindecare,Tu dai iertare,imi esti soare,de aceea te iubesc mereu.La Tine Doamne,imi inalt sufletul!Domnul meu,ma-ncred in Tine,sa nu fiu data de rusine,vrajmasii sa nu se bucure de mine.Nu-Ti aminti greselile mele,invata-ma cararile Tale.Cei ce se tem sunt prieteni cu Domnul.La Tine Doamne eu privesc pe urma Ta vreau sa pasesc,inainte ochii mi-atintesc,in spate nu ma uit.Las tot in urma mea de-acum,Speranta mea in Tine-o pun,inainte-i al meu drum,in spate nu trebuie sa ma mai uit.Pe Tine Doamne Te iubesc,doar Tu esti totul ce-mi doresc,spre ceruri eu calatoresc.Ce dreapta e cararea Ta,o vreau cu toata inima,Tu esti mereu inaintea mea.Pe Tine Doamne te astept,Tu cel bun si drept,un dor aprins imi bate-n piept de Tine sa nu uit.Viata e grea,iubesc imparatia Ta,acolo imi este inima,de toate relele trebuie sa uit.Gandul mi-e indreptat spre vesnicie,spre glorii tot mai sus,si cuprinsa de sfanta bucurie,de intalnirea-n slava cu al meu Isus!Ce frumoasa-i viata,zarea cea sublima,plina de cantari,de bucurii,si din departari rasuna.Imi inalt mereu privirea,spre cer,pentru-a Te vedea,revenind in toata stralucirea,fiind gata pentru a-l  intampina.O cantare plina de iubire,se ridica azi de pe pamant,Il zaresc pe Mirele venind,astept a Ta venire,vino mai curand!Pentru Tine,florile infloresc,noaptea stele stralucesc,ploaia picura si canta si-n gradina cerne bucurie sfanta.Langa Tine cei saraci se strang,si iti cer iertare ochii care plang.Imi plec genunchii truditi,da-mi rabdarea pietrei,si din cerul Sfant,picura-mi pe gene roua sa te cant.Picura-mi in suflet balsamul durerii,si pe buze asterne-mi strajile tacerii.Chemat tu ai fost,lumina sa fii,sa nu te mai schimbi niciodata,ramai nepatat,crestin tu sa fii,cu El vesnic vei trai.Nu-i inca tarziu,Domnul inca te mai asteapta,in inima sa-L primesti.De-atatea ori te afli la rascruci de drum,si-n mintea ta pe rand atatea ganduri vin,atatea planuri tie ti sau naruit,raspunsul ce-l astepti tu,inca n-a venit.Poate n-a fost voia Lui,sau mai asteapta,Domnul te va binecuvanta!Daca Dumnezeu nu iti da raspunsul dorit la rugaciunea ta,poate n-a fost voia Lui.Multe planuri face omul in inima lui,dar hotararea Domnului,aceea sa implineste.A scrie e simplu,daca nu luam in seama faptul ca si cuvintele au aripi de ganduri.Scriu cand simt ca intr-adevar savurez din nectarul vietii,din libertatea ce se strecoara ca o pulbere pe firescul existentei.Deseori scriu cand privesc spre lume si ma inunda lacrimile,vazandu-ma in ea pe mine.A vedea abisul fara a sti cum sa-l ocolesti,a cunoaste calea spre fericire.Insir cuvintele,conducandu-ma de puterea unor forte,venite din adanc,dar trecute prin suflet.Uneori,chiar si pe vreme de furtuna apar razele soarelui.Din totalul unui mesaj pe care il transmitem este alcatuit din expresii nonverbale,iar de cele mai multe ori,comportamentul nonverbal are o greutate mai mare decat cuvintele pe care le rostim.Un cuvant este un cuvant,dar modul in care este receptionat depinde de cum este spus.Cuvantul este atat de puternic,incat doar un cuvant poate schimba o viata sau poate distruge vietile a milioane de oameni.Mintea umana este ca un sol fertil in care se planteaza continuu seminte.Semintele sunt pareri,idei si concepte.Plantezi o samanta,un gand si acesta rodeste.Cuvantul este ca o samanta,iar mintea umana este atat de fertila.As vrea sa te intrebi si sa-ti raspunzi.Ce putere au cuvintele spuse de mine,sunt cuvinte de care cei din jur sunt binecuvantati sau se feresc oamenii sa te auda vorbind,pentru ca tu imprastii venin in jurul tau?Obisnuiesti sa spui cuvinte cu doua intelesuri,cuvinte care prin puterea lor darama sufletele celor ce le asculta?Din cuvintele tale te vei indrepta si din cuvintele tale te vei osandi.Matei,12.37Este o veche zicala care spune ca omul poate folosi vorbele lui in trei feluri,sa vindece,sa raneasca sau sa prospere.Cuvantul lui Hristos sa locuiasca din belsug in voi in toata intelepciunea.Colos.3:16 Pe cerul vietii cand se lumineaza de ziua,si fara ajutor ingenunchez,simt mangaierea si durerea cum mi-o ia,langa Cuvantul Sau ma luminez.In orice clipa zic,asa vrea El!Chiar sub povara grea,asa vrea El!Si daca Domnul vrea durerea partea mea,sunt fericita si zic,asa vrea El!Dureri in inima,ma coplesesc,dar undeva eu stiu,un loc,un Paradis maret,cum te doresc.Iubirea Lui o port si harul,nici cum nu ma despart de Domnul meu,si-n sufletul meu linistit,eu pace am deplin.Vreau sa zbor,dar nu imi dau seama ca primul meu pas cu Domnul a fost,de fapt,un zbor.Vreau sa stau in palma Sa,sunt doar o picatura,dar nu realizez ca am fost tot timpul acolo,avand parte de ocrotitrea Lui.Vreau ca aceasta perioada,oricat de scurta sau de lunga ar fi ea,sa fie traita pentru Domnul,caci clipa urmatoare nu e a mea,si as putea regreta intreaga vesnicie,cum mi-am trait viata.E atat de placut sa ma stiu in mana Sa,simt atata siguranta si pace,incat nu mai vreau sa plec din ea,si mai presus de toate,simt dragostea Lui.Astazi,cineva m-a intrebat care este secretul fericirii.Secretul fericirii?Dar ce este fericirea?Fericirea,e sa poti vedea in fiecare floare un inceput de primavara,si apoi sa realizezi,ca desi e iarna,de fapt,fiecare adiere de vant e o mangaiere cereasca.Sa simti parfumul vietii,si sa te afunzi in ea,stiind ca a fost creata pentru tine,si sa privesti fiecare stea ca pe un dar de la Dumnezeu.Fericirea?E Dumnezeu!Secretul fericirii?Viata traita cu El,si pentru El,clipa de clipa!




No comments: