Thursday, December 24, 2015

Pe cai straine am umblat,si iubire nu am aflat...

Ingenuncheata cu fata-n sus,cu sufletul indurerat,cu lacrimi care pe cai straine am umblat,si iubire eu nici unde nu am aflat.Tremurand de nestiinta,trecand al raului hotar,am transformat al rugaciunii sfant altar.Splendoarea partasiei si focul dragostei,prin credinta intotdeauna am invins.A venit ploaia acoperind pietrele sfinte cu al parfumului miros.O,Tata Sfant te rog asculta,durerea,si da-mi din nou puterea sfanta si dragostea de la-nceput.Primeste-ma in legamantul fagaduintei cum am fost,caci fara Tine,viata,in lume n-are niciun rost.Voi ridica din nou altarul,pierdut candva pe acelasi loc,iar Tu sa-mi pui Ceresc Parinte pe-altar al dragostei sfant foc.Si prima jertfa inchinata Tie,puternic Dumnezeu,pe altarul sfant al rugaciunii,in umilinta voi fi eu.Starpeste rautatea din inima mea zi de zi,si umple-ma de ingaduinta,pe fratii mei sa-i pot iubi.Cu maini curate intotdeauna sa ma pot Tie inchina,si orice gand,vorba sau fapta sa fie doar spre slava Ta.Nu vreau sa mai domneasca-n mine,eul meu vechi si pacatos,caci Domn pe veci al vietii mele,este doar Isus Cristos.Vointa mea chiar de-ar ajunge,cenusa spulberata-n vant,in mintea mea ar fi stapana puterea Duhului Tau Sfant.Sa nu ma mai despart vreodata de-al rugaciunii sfant altar,ca doar aici imi dai credinta,si-mi fac comori ceresti de har.Din cer trimite in dar raspuns la rugaciuni,si-n voia Lui si-arata slava,vorbind prin semne si minuni.Eu am simtit apropierea,cand prin credinta m-ai iertat,si trupul mi l-ai vindecat.Cum as putea sa uit iubirea Celui mai mare Dumnezeu,ce sus pe lemnul crucii,Si-a dat viata in locul meu."Si tu,Betleeme Efrata,macar ca esti prea mic intre cetatile de capetenie ale lui Iuda,totusi din tine Imi va iesi Cel ce va stapani peste Israel si a carui obarsie se suie pana in vremuri stravechi,pana in zilele vesniciei."Mica 5:2 Pe cai straine am umblat,si nici unde nu am aflat,mai mare dragoste ca a Ta,Bunul meu Pastor.Din adanc si intuneric,la lumina Tu m-ai pus.m-a adus.Prin Isus am mantuire,hrana din Cuvantul vietii,si putere neincetat,El mi-a dat!Sa nu ma intrebi in lipsa daca mi-e greu,sa nu ma intrebi daca iubesc,sa nu maintrebi daca traiesc,sa nu ma intrebi ce-i frumusetea,si suferinta si tristetea,sa nu ma intrebi ce-i fericirea,nici daca am cunoscut iubirea,sa nu ma intrebi daca zambesc,sau in jur de pot sa mai privesc?Sa nu ma intrebi daca ma doare,nici daca vad pe cer ca-i soare,fara sa intrebi am sa-ti raspund,frumosul meu cu suflet bland!La orce ai vrut sau vrei sa sti,raspunsuri,sigur vei primi.In lipsa,mi-e greu iubire,iubesc,traiesc c-an amintire,de chipul Lui,imi este dor!Pe fata lacrima-mi ascund,de dragul Lui!Cei frumusetea?chipul Tau,cei suferinta?dorul meu,cei tristetea?viata mea!Ca am putut sa te cunosc,sa te ating suflet frumos,si am putut sa-ti simt iubirea,si am aflat ce-i fericirea,daca zimbesc o fac prin lacrimi,daca privesc nu-s ochii mei,eu am lumina de la El!A fost frumos,frumos a fost!Cand soarele rasare si cerul nori nu are.Imi vine sa ma duc,muntii din nou sa-i urc,cararea este plina,de umbra si lumina,iar brazii ma asteapta,cu cetina lor toata,blandete sa-mi imparta,parfum si mangaiere,si apoi iubirea toata.In roiuri de stele,si roiuri de soapte,eu atunci am asteptat...

No comments: