Sunday, December 27, 2015

Pacea Lui o doresc...


Intr-o lume a violentei in care traiesc,printre strigatele agresive ce insotesc mii de oameni,rostesc si un cuvant de Pace.Ce este pacea?Daca vrei sa cultivi pacea,pazeste credinta.Roada Duhului este pacea.Pacea vine de la Dumnezeu.Pacea este puterea lui Dumnezeu care pastreaza echilibru in vremuri bune sau in vremuri grele.Pacea este puterea,sa-si pastreze cumpatul cand traverseaza prapastii,prin dureri si pericole.Pacea vine in inima cand intelegem ca nu suntem singuri niciodata,caci El este cu noi.Pacea nu depinde de circumstante sau de abilitatile noastre.Pacea nu este absenta problemelor ci prezenta lui Dumnezeu.Pacea nu este tulburata de aspectul evenimentelor mici sau mari.Nimic si nimeni nu ne poate smulge din mana Lui.Nimeni nu ne poate fura pacea.Ai pace in inima ta?Experimenteaza astazi pacea Lui.Cauta in sufletul tau pacea,cauta iubirea,pasiunea,tandretea,cauta implinirea.Cauta si te vei regasi acolo,foarte aproape de inima ta.In fiecare zi ne petrecem ore pentru a ne castiga traiul.De ce nu am putea sa ne rupem din zi macar un sfert de ora pentru a ne cultiva pacea?Indiferent cati bani am castiga,acestia nu ne vor aduce niciodata pacea de care avem atat de multa nevoie.Nu putem cumpara pacea.Ea trebuie creata prin meditatie si un trai frumos,prin lumina gandurilor.Cel care traieste in armonie cu sine,traieste in armonie cu lumea.Nimeni nu ne poate ajuta sa obtinem sau sa pastram pacea.Gandurile noastre fiind singurele care o influenteaza in mod pozitiv sau negativ.Pentru a ajunge sa experimentam pacea,nu este nevoie sa ne izolam de lume si de prieteni intr-un loc pustiu.O putem experimenta aici si acum.Trebuie doar sa o valorificam si sa o transformam in pace.Posesiunea bogatiilor fara pacea,este ca si cum ai muri de sete in timp ce faci baie intr-un lac.Pacea este cel mai pretios lucru pe care il putem atinge,insa este foarte greu de explorat.CAUTA PACEA INTOTDEAUNA,caci e minunat sa fii linistit!Cauta pace intodeauna,la incercare cand esti pus,de vrei sa primesti cununa,chiar din mana lui Isus.Cauta pacea intodeauna,ea sa fie tinta ta,cauta pacea intodeauna,si alearga dupa ea.Cauta pacea cand furtuna,se abate in jurul tau,cauta pacea intodeauna,caci ea e din Dumnezeu.Cand talazuri se inalta,esti speriat si ingrozit,insa Domnul nu te lasa,ramai suflet linistit.Oamenii nu pot decat sa ne fie alaturi si sa ne stearga o lacrima.Cauta in tine pacea,asuma-ti esecurile si reusitele si vei descoperi ca doar mergand inainte vei putea avea pace.Urmariti pacea cu toti si sfintirea,fara de care nimeni nu va vedea pe Domnul.Evrei12:14Am inteles ca principiul vietii noastre si scopul suprem,este pacea si multumirea.Daca este cu putinta,intrucat atarna de voi,traiti in pace cu toti oamenii.Fie ca fiecare sa ne straduim ca la sfarsitul cursului nostru sa avem scris,am cautat sa fiu un facator de pace.Psalmi 34:14 Departeaza-te de rau,si fa binele,cauta pacea,si alearga dupa ea.Pace si bine!Indemnul acesta sa ne ramana in minte,nu putem avea parte de pacea Domnului fara o dragoste adevarata si o credinta statornica.De cand inima primului om a facut cunostinta cu pacatul,pamantul n-a stiut ce este linistea si pacea.Ca un cerb insetat dupa izvoarele de apa,asa doresc si sufletele oamenilor,dupa odihna,mangaiere si pace.Cine poate sa dea inimii pacea dupa care doreste?Unde poate sa afle sufletul odihna si pace?Nimeni nu poate da cea ce nu are.Domnul Isus poate sa dea pacea,El are pacea,este Pacea,el este Regele pacii,si imparte pacea Lui oricarei inimi care vrea sa-L primeasca pe El.Pacea este un dar,si ca orice dar el trebuie primit.Din pricina luptelor si framantarilor de pe pamant,pacea nu exista.Unde domneste pacatul,acolo nu este pace.Ce fericire,ce liniste,pace si bucurie ar fi in aceasta lume,daca oamenii ar avea pacea.Vrei tu suflete Pacea?Vino la Domnul Isus,asculta glasul Lui care vorbeste."Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati,si Eu va voi da odihna!Matei 11:28 El a fost strapuns pentru pacatele noastre.Pedeapsa care ne da pacea a cazut peste El si prin ranile Lui suntem tamaduiti.Isaia 53:5.El este pacea lumii,El este pacea noastra,El este pacea ta.Caut pacea Domnul meu,o caut zi si noapte.Nu gasesc pacea pe care mi-o doresc,cu-n mare gol in suflet,ma gindesc,putea-voi,oare ca sa ma linistesc?Unde esti Tu prezent,sunt sigur ca e bine.Iar daca simt iubire,eu,pacea,voi gasi.Mai cheama-mi,Isuse,al meu duh zdrobit,si spala-l de tot ce-a trait.Si-n pacea iertarii alina-l,si m-ai usureaza al meu destin.O stiu,prea bine ca nu merit,ca sunt doar om,nimic mai mult.Si daca in aceasta lume doresc si eu ceva,e sa traiesc cu adevarat,e sa nu pierd pacea Ta.Doresc pacea in viata mea,nimic nu-i mai de pret ca ea,da-mi Doamne pacea Ta.Te doresc doar pe Tine,caci doar Tu-mi daruiesti linistea,imi conduci pasii pe calea vietii,calea ce duce la Dumnezeu.Prin harul Tau vreau sa raman mereu copila Ta.Dragostea imi umple viata,ma intareste in necaz si-n dureri.Cu Tine bun stapane e totul colt de rai,iar zarile senine cand pacea Ta mi-o dai.Cu Tine in partasie am soare far-apus,caci Tu esti pe vecie,lumina mea Isus.Neprihanita dragoste dintai,eu nu pot fara Tine.Nu pot iubi,nu pot ierta,nu pot cunoaste pacea Ta,de nu ramai in mine.Neprihanita dragoste dintai,ce dor de Tine ma leaga.Cu intregul dor,cu intregul gand,ma plec in fata Ta,ma inchin cu umilinta.In linistea odaitei Te gasesc,dar cat de greu imi e sa ma opresc,mintea mea de ganduri este plina,si Te las pe Tine sa-mi vorbesti.Freamatul din ganduri sa-l opresti,ma las in bratul Tau si e bine.Pacea Ta s-o pui in mine,orice gand e amutit cand esti prezent cu mine.O soapta dulce,un cuvant, oricat,Tu spune-mi.Nici un cuvant n-a fost nevoie,ci,cand ai aparut,mi-a fost de-ajuns.Harul si pacea sa va fie inmultite prin cunoasterea lui Dumnezeu si a Domnului nostru Isus Hristos!2 Petru 1:2Traim intr-o lume plina de framantari,o lume nelinistita,unde ura,violenta,crima,minciunile,bolile pun stapanire pe noi.Multi incearca sa gaseasca o solutie la aceasta agitatie.Unii merg la medici pentru a le recomanda fel de fel de calmante,ca si mine,dar fara nici un efect.Suntem tot mai nervosi,mai tulburati,ingrijorarile nu ne dau pace.Poate altii reusesc sa-si gaseasca o stare de liniste,dar aceasta e temporara.Se vorbeste mult despre pacea intre oameni,dar in acelasi timp sunt razboaie,neintelegeri,probleme,familii distruse.Multi cauta raspunsuri la probleme care ne invadeaza sufletul.Din inima oamenilor ies gandurile rele,preacurviile,curviile,uciderile,furturile,vicleniile, inselaciunile,faptele de rusine,ochiul rau,hula,trufia,nebunia.Marcu 7:21-22 Isus ne ofera pace in inima noastra.Pacea,este o stare de impacare cu tine si cu cei din jurul tau,dar cel mai important cu Dumnezeu.Indiferent de situatie,atunci cand ai pacea Domnului,stii ca acolo pacea iti da siguranta ca El e cu tine mereu,chiar daca suferi."V-am spsus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine.In lume veti avea necazuri,dar indrazniti,Eu am biruit lumea."Ioan 16:33


No comments: