Wednesday, December 30, 2015

Doamne da-ne INTELEPCIUNE!

Te salut!Doresc sa-ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Da-ne intelepciune,Doamne preaiubit,sa pricepem starea care-i de dorit.Nu vrem,sa fim caldicei,vrem sa fim in clocot,sa iubim ca El.Intoarceti-va azi prin harul Domnului,si lepadati fatarnicia.Intelepciune cereti astazi,si sa traiti in dragostea dintai.Rasfoiti in urma fila din trecut,cum ati gasit crucea si pe ea Isus.Nu cumva iubirea azi s-a micsorat?Doamne da-ne intelepciune,si putere si iubire,vrem sa ascultam Cuvantul Tau.Azi venim in fata Ta da-ne harul Tau.Atinge-ne din nou,mana Ta s-o pui peste noi,si lumina Ta sa arda-n noi,prin puterea Duhului.Pune-o dar nu pentru o zi,ci sa arda-n vesnicii in noi,cu adierea Duhului Tau Sfant,Doamne atinge-ne din nou.Multi au obosit si in inimi sunt raniti,vindecarea e doar in mana Ta.Sa ne atingi pe fiecare cu puterea Ta,trezeste-ne din nou.Se spune ca fiecare zi,are povestea ei.Toate gandurile se aduna undeva,la asfintitul soarelui,si depanam povestea.Oameni,zambete,lacrimi,flori sau departare.Sunt cuvintele povestii noastre.Fi un ganditor,nu doar sa te uiti,ci sa si vezi.Nu crede tot,mai bine cerceteaza.Da-ne a Ta intelepciune,sa cugetam mereu la Cuvantul Tau.Iubeste-ti aproapele,ca pe tine insuti.Nu fi suparacios,razbunator,iarta pe toti,si cere iertare daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata.Respecta cunoasterea straveche,inteleptii,deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni.Traieste curat si in adevar.Vezi si cauta,creaza ordine in tine,si imprejurul tau.Iubeste si respecta semenii tai.Tu insuti sa fi Lumina,care lumineaza Viata.Am ajuns la concluzia.Viata mea alearga zi de zi,de parca ar fi un tren ce fuge ca un om nebun,si stiu,nu am timp acum sa ma opresc,si nu am timp sa mai respir dar stiu.Nu se mai vede nici o lumina,e o noua zi si linistea serii ma va opri.Inca o zi,inc-o secunda,a mai trecut si iarasi nu am inteles de ce timpul zboara atat de repede inca o zi,inc-o secunda,si noaptea se coboara iar,a mai trecut o zi ca o furtuna.Fiecare zi o putem face ca fiind cea mai frumoasa din viata,pana ne vine urmatoarea.Nimeni nu-ti poate oferi fericire mai mult decat iti poti darui tu insuti,si in acelasi timp ai puterea de a o darui celor dragi tie,cu sprijinul bunului D-zeu.Am uitat sa ne bucuram si de lucrurile marunte din viata,nu sa ne gandim doar la bani,averi,case si masini.Hai sa zambim,sa-nvatam,traieste viata,si fii sanatos.Azi am invatat sa caut minunea din mine si mi-am gasit propria valoare.Asa am descoperit ca de fapt am invatat sa ma repect,sa traiesc prezentul cu intensitate.Asa am descoperit ca trecutul nu mai conteaza si ca e mai bine sa las deoparte framantarile pentru viitor.Am invatat sa nu caut la altii,ceea ce este in mine.E mai simplu sa daruiesc neconditionat,fara a astepta ca ceilalti sa ma aprecieze.Nimeni nu este obligat sa-mi dea ceea ce-mi lipseste mie.Doresc sa dau mai multa valoare propriei mele vieti.Asa am descoperit sa ma pretuiesc pe mine,ca apoi sa le acord si celorlalti sansa imaginii unei existente minunate.Fiecare intamplare din viata mea este o lectie importanta de viata si ca,intr-o buna zi,voi cunoaste semnificatia ei.Am invatat ca oamenii sunt uneori altfel decat ceea ce par a fi.Asa am descoperit ca,inainte de a te decide sa judeci,poate ar fi mai bine sa vrei sa cunosti povestea din spatele omului.Am invatat sa ma bucur de viata si sa fac din ea o nesfarsita dorinta de a calatori in fiecare zi,dincolo de limite.Am invatat ca sinceritatea iti aduce mai multa valoare si liniste sufleteasca,decat o minciuna cu desavarsita maiestrie.Asa am descoperit simplitatea cuvintelor,in locul unei fraze fara rost.Am invatat sa apreciez viata,oamenii,trairile,frumusetea,fascinatia misterului uman,devenirile si iubirile mele.Toti suntem asaltati de crize ale vietii,intr-un moment sau altul,dar cati dintre noi stiu cum sa se descurce cu moartea,divortul,boala,suferinta,durerea si toate aceste evenimente grave ce au ca rezultat o tulburare emotionala?Nu ma parasi,Dumnezeule,chiar la anii batranetii.Exista o multime de boli sau de cazuri de boala in care medicii nu pot detecta o cauza a bolii.Multi medici intreaba atunci pe bolnav.Ai ceva pe suflet?Ai un necaz?Ai ceva ce te apasa?Traumele emotionale,amintirile neplacute sau fricile se manifesta extrem de diferit la fiecare dintre noi,insa modul in care ele pot fi depasite sunt comune la toate fiintele umane.Doamne Isuse,vino in viata mea.Sunt slaba si neputincioasa si am nevoie de puterea ta.Recunosc ca tu esti Salvatorul si Mantuitorul meu.Recunosc ca te-ai nascut,ca ai murit pe cruce pentru pacatele mele,ca ai inviat din morti pentru ca eu sa am viata.Binecuvantata fie viata mea.Binecuvantati sa fie copii mei,oamenii,fie ca eu sa vad bunatatea in fiecare.Binecuvantata fie natura,fie ca eu sa ii observ frumusetea si minunatiile ei.Binecuvantat fie adevarul,fie ca el sa-mi fie mereu cel mai bun prieten.Luand o pauza,m-am gandit ca viata acesta este asa de scurta,si am considerat sa scriu ceva in legatura cu vremurile de pe urma si sa privim cu atentie la vremurile in care traim.In acesta am observat cum de multa vreme si chiar sub ochii nostri se implinesc profetiile si semnele revenirii lui Isus.Nu ne dam seama cat ne schimbam in decursul unui an sau in decursul anilor,decat atunci cand suntem pusi intr-o situatie in care ne-am mai aflat la un moment in trecut,iar acum reactionam cu totul diferit.Acum cativa ani aveam mai multe reguli pe care vroiam sa le urmez in viata,acum numarul lor a scazut si mi-am pastrat doar cateva,cele de baza.Acum cativa ani imi doream sa am multi prieteni,acum imi place sa ma limitez doar la persoanele care intradevar conteaza,pe cele pe care ma pot baza si de la care am ce sa invat.Sunt o persoana care si-a schimbat directia de cateva ori in viata si care sunt convinsa ca o sa-si mai schimbe,dar care in final va ajunge exact acolo unde trebuie.Boala.Doctore,simt ceva mortal,aici in regiunea fiintei mele,ma dor toate organele,ziua ma doare soarele,iar noaptea luna si stelele.Mi s-a pus un junghi in norul de pe cer,pe care pana atunci nici nu-l observasem,si ma trezesc in fiecare dimineata cu o senzatie de iarna.Degeaba am luat tot felul de medicamente,am urat si am iubit,am invatat sa citesc,si chiar am citit niste carti.Am vorbit cu oamenii si m-am gandit,am fost buna si a fost frumos.Toate acestea n-au avut nici un efect,doctore!Si-am cheltuit pe ele o groaza de ani.Cred ca m-am imbolnavit de moarte.Intr-o zi cand m-am nascut,in fiecare zi,fiecare dintre noi experimentam.Experimentam frica,indoiala,grija,frumusetea,zambetul,suferinta,din toate cate putin.Avem parte de lucruri alese,de lucruri neasteptate,de lucruri oarecum inevitabile.In fiecare zi e alta poveste.Alt inceput.Alt cuprins.Alt final.E vorba de diversitate,de reactie.Poate nu sunteti singurii care dau piept cu viata zi de zi,singurii care incearca sa-si mangaie sufletul ranit ca un soldat care se intoarce de pe front si nu il mai asteapta nimeni pentru ca nimeni nu mai stie daca e in viata,singurii care au mai gasit putere sa isi panseze ranile cu amintirile zilelor senine.Si pentru a le sti povestea nu e nevoie nici de stilou,nici de hartie,nici de cuvinte,pentru ca o citesti in ochii lor.Cum?Privindu-i.Poate e vorba de povestea tristetii,de povestea singuratatii.Nu intentionez sa plictisesc pe nimeni,si nici nu daruiesc lectii de viata nimanui,doar impartasesc cu voi ganduri adunate de-alungul calatoriei mele.As vrea sa fiu ce azi n-am fost,in ziua mea pierduta,intelegand al vietii rost,as vrea sa fiu strajer in post,si chiar platind al jertfei cost,eu sa raman in lupta.As vrea sa fiu ce altii nu-s si nici nu vor sa fie,mergand prin viata spre apus,sa nu ma las de valuri dus,si sa ma inalt mereu mai sus,din timp spre vesnicie.Aproape as vrea sa fiu oricand,de cei ce trec prin lume,sub greul crucii suspinand,dar si de cei cazuti din rand,ramasi in urma,sangerand,raniti fara de nume.As vrea sa fiu un simplu glas,care sa strige intruna,ca din al mantuirii ceas,secunde doar au mai ramas iar cei de azi nu vin pe vas,se pierd pe totdeauna.Si as mai vrea sa fiu ceva,o raza lucitoare.Si stralucind in lumea rea,sa duc lumina undeva,sa incalzesc pe cineva,si sa ma intorc acasa.Trec prea greu zilele,nu se termina niciodata,ascund in ore tacerea clipelor fericite,si dincolo de toate astea,moartea se lipeste de sufletele noastre pierdute.Trec prea greu zilele,trec prea greu orele,fericirea trece prea repede.Curg zilele spre cimitir,trist,una cate una,si destramand al vietii fir,se duc pe totdeauna.Si-acolo incet,se-aduna in suspine,un dor de maine.Draga Dumnezeule,permite-mi sa simt dragostea Ta in fiecare aspect al vietii mele,preia viata mea,transform-o,binecuvanteaza-ma,fii Ghidul meu,lasa-ma sa-ti aud vocea si indrumarea Ta dulce in inima mea.Cele mai bune si mai frumoase lucruri din aceasta lume,nu pot fi vazute sau atinse,acestea trebuie sa fie simtite de catre inima.Zilele trec,povestile se aduna in suflet,si continuam sa traim undeva,in iuresul vremii.Doamne,da-ne putere,curaj si intelepciune,si ai grija de noi.Nu ce am pierdut conteaza.Important e ce am gasit.Doamne da-ne intelepciune si putere si iubire,da-ne Doamne harul Tau.Doamne multi au obosit si in inimi sunt raniti.Vindecarea lor e doar in mana Ta.Sa ne atingi pe fiecare cu puterea crucii Tale.Sa fim vii intru imparatia Ta.Cuvantul este cel care te inalta,te mangaie si poate schimba viata.Nu te lasa prada suferintei si comunica pentru a te elibera.Doamne da-ne INTELEPCIUNE!

No comments: