Tuesday, October 13, 2015

Oare doar am visat?

Un studiu aparut in Psychologie,se adreseaza tuturor celor care au fost in adolescenta cu capul in nori,sau care visau cu ochii deschisi.Capacitatea de a visa in timpul vietii,este in realitate semnul unei memorii excelente,de inteligenta.Parerea mea este ca realitatea-i de fapt o materializare a visurilor foarte multe,pareau imaginare in trecut,acum sunt realitate.Cine visa ca vom putea zbura,cine visa ca vom putea vorbi la un telefon mobil,multe lucruri erau doar imaginatia unuia sau mai multor persoane,care in timp au devenit realitate.A visa cu ochii deschisi este ceva placut,benefic,pe unii chiar ne revitalizeaza.A visa noaptea,e cu totul altceva.Visele nu sunt doar un mister de descifrat,noi spunem am avut un vis,nu mi s-a intamplat nimic.Visele devin o actiune a mintii noastre,a inimii noastre,a vointei noastre.A visa nu e legat doar de timpul noptii,se viseaza si ziua,chiar si mai ales atunci cand realitatea ne pare o imprejmuire ce trebuie sarita.Visele sunt dorinte,de fericire,visul duce la descoperirea tuturor lucrurilor frumoase care te fac fericit,visul te face sa gandesti aproape in mod magic.Viseaza cu ochii deschisi si cu picioarele pe pamant.Si totusi o viata fara vise e seaca,e lipsita de frumusete.Tot ceea ce nu este vesnic,este vesnic inutil.Visele sunt trairi de noapte sau zi.Adormi,apoi pleci pe alte coclauri,desi pentru altii esti prezent,in patutul tau,dar fiecare visand am trait atatea si-atatea momente.Noi zicem ca dormim,insa traim instantaneu atatea micute vieti.E normal ca fiecare sa visam.Am visat un vis cu ochii deschisi,si in visul meu eram total constienta de tot ce sa intamplat.Si asa a inceput visul.Se facea ca eu eram asa de mica,ca nu prea intelegeam eu multe.Am crescut putin mai mare,si am mers la gradinita,apoi la scoala,iar mai apoi m-am gandit sa ma casatoresc.Pana aici visul a fost asa de frumos,cu multe peripetii,cu probleme si dificultati,dar eu pur si simplu nu le-am bagat in seama.Imi continuam drumul mai departe,si imi vedeam de treburile mele.Totul era asa de frumos in vis,nici nu mai vroiam sa cresc mai mare,decat sa raman doar o copila.Am intrebat-o eu atunci pe mama mea,de ce nu pot sa raman tot asa,ca mie tare imi place.Mama mea mi-a spus atunci,bine fata mea,totul este bine si frumos acum,dar trebuie sa mai si cresti,si sa te maturizezi mai mult.Si apoi in visul meu am dat drum vietii mele,sa ma mai maturizez putin.Se zice ca omul in vis,nu e constient de el.Dar eu am fost destul de constienta,dar nu am mai vrut sa cresc.Si din nou,alt vis,am inceput din nou cu ochii deschisi sa visez.Atunci cand am crescut mai mare,si m-am maturizat,nu stiam ce sa fac,si din nou am intrebat-o pe mama mea,acum ce sa fac?Si mama din nou mi-a raspuns.Fata mami,esti matura acum,gandeste-te bine,nu lua asa usor lucrurile.Viata este grea,dar tu trebuie sa ai mare grije de tine.Si in vis se facea ca m-am casatorit si eram asa de bucuroasa,parca am fost in al noulea cer.Totul a fost roz,frumos,orbita de dragoste,si nu am mai vazut pe nimeni,si nu am mai vrut sa stiu de nimeni.Eram casatorita,am mai facut si niste pruncalasi frumosi,pupei mama,si numai patru au fost la numar.Totul a fost superb!Nu m-am gandit eu ce va mai fi dupa.Si mai departe cu visul.Pana aici,mi-a placut,era si cu probleme,mai greutati,dar le-am dus asa cum au fost.Visul continua.De aici nu am mai vrut sa vad nimic.A fost un vis asa de rau,urat,cosmar,m-am speriat,si am strigat la Dumnezeu.Ce se intampla cu mine,nu este asa cum eu as fi vrut sa fie.Nu,nu se poate asa ceva.Nu accept cu nici un chip un astfel de vis.Dar,numai eu stiu cum l-am indurat.Am strigat atunci,cat m-a dus gura si plamanii,ai mila de mine Doamne,ce vrei sa fac?Ce vrei tu de la mine,sa ma inveti,sa rezist suferinta,sa ma calesti.De aici eram tot in vis,cu ochii mari deschisi,dar nu am invatat nimic.Atunci am inceput sa tin ochii inchisi,sa ma rog,ca sa am un alt vis.Si am inceput sa visez un alt vis.De data aceasta am invatat mai multe.Am invatat ca viata e un vis,iar gand te trezesti,te trezesti in lumea cealata,si numai atunci visul a inceput sa fie frumos.Acum nu mai conteaza cum visez,cu ochii deschisi sau inchisi.Acum visez visul cel mai frumos,un vis despre Paradis!Ce la mintea omului,nu a ajuns inca,si ori cat ar spune oamenii ca au fost in rai sau iad,eu nu cred pe nimeni.Numai atunci cand eu il voi vedea cu ochii mei,si intradevar voi putea sa spun,acesta-i vis de vis adevarat!Si am lasat visurile sa vina in viata mea cu navala,caci eu mai am o singura dorinta,sa mai am doar un singur vis!

No comments: