Tuesday, October 27, 2015

Le scriu ca la Ploiesti,si iasa ca la Pitesti...

Cand ma vei cauta,nu vei mai putea sti ceea ce se petrece in sufletul meu.Am indraznit sa fur cateva fasii de Cer.Am rupt indeajuns sa-mi constuiesc o casa cu pereti luminati.Am chiar si felinare,ce-mi pazesc usa.Mi-am creat aceasta locuinta pentru a fi imuna la ganduri.In acel loc mi-am lasat toata amintirile,tot ceea ce ma lega de viata,lume si de mine.Pas cu pas am mers acolo unde ma iertasem de tot ceea ce am facut sau nu,acolo unde cei ce-mi citesc randurile erau prezenti cantand,acolo unde e mai frumos.Erau zambete peste zambete.Zambete pentru oameni dragi mie,voi toti,cei care cititi!Daca ma vei cauta,cauta-ma pe bolta noptii,in raza lunii,in linistea diminetii.Vorbeste,vreau sa te aud,spune-mi orice,si ultimul tau gand.Cand iti va fi dor de glasul meu,sa asculti murmurul marii,cand iti va fi dor de sufletul meu,lasa sa infloreasca iubirea si prietenia in inima ta.Este darul pe care-l oferi celui drag,este un dar pentru tine,este darul pe care-l oferi intregului Univers!Si totusi,a timpului ce nu s-a tesut,trandafiri,prietenie,si iubire.Cel care vrea un trandafir trebuie sa fie atent la ghimpi.Omul este mai tare decat fierul,mai puternic decat piatra si mai fragil decat trandafirul.Optimistul vede trandafirul,nu ghimpii sai,pesimistul vede numai ghimpii,uitand de trandafir.Frumusetea trandafirului si gingasia crinului nu umbresc farmecul simplu al narcisei sau parfumul violetei.Daca fiecare floare ar fi fost un trandafir,de exemplu toamna,si-ar fi pierdut farmecul.Nu fiti tristi ca trandafirul isi pierde petalele.La fel ca in viata,unele lucruri trebuie mai intai sa paleasca,pentru ca apoi sa renasca.Un singur trandafir poate tine locul unei gradini,si un singur pieten poate face cat intreaga lume.Adevarata prietenie este ca un trandafir.Nu ne dam seama de frumusetea sa pana cand nu se pierde.Trandafirul ne vorbeste discret despre iubire,intr-o limba cunoscuta numai de inima.Cat de frumos suna glasul oamenilor cand spun ceva adevarat,si-l intind altora ca pe-o ofranda.Daca am sa-ti cer odata,din bogatiile ce ai,din toate darurile tale,ti-as cere-o lacrima sa-mi dai.Mi-ai da atunci un strop de soare,ce din adancuri iti rasare,caci numai din adancul marii,rasaresc margaritare.Cauta-ma cand ai nevoie,cand discutiile vor fii plictisitoare si zilele pline de rutina.Cauta-ma cand cantecele vor fii lipsite de semnificatii.Cauta-ma cand iti vei aminti momentele bune si vei regreta ca nu le mai ai.Mai cauta-ma pe banca intr un parc,poate m-am strecurat printre alte lucruri importante vietii,cauta ma in rabdarea si credinta de care dai dovada zi de zi.Obosita spre casa dar multumita.De ma vei cauta,sa iti rotesti privirea prin gradina,voi fi in nectarul fiecarei flori,stand la taifas cu fiecare albina.Si-am sa ating o creanga la intamplare,si-am sa o scutur toata in capul tau,si apoi vei sti,ca aceea am fost Eu...


No comments: