Friday, October 9, 2015

La control cu Raveca...

Azi a fost vineri.Iar de fiecare data cand e vineri,ma gandesc ca doar de abia ieri a fost tot vineri.Cum de e vineri din nou?Ei bine,cu gandul asta am trait ziua asta de vineri.Si asa cum trec toate,cu o repeziciune ametitoare.Desigur,e regula jocului numit existenta umana.Curg evenimentele pe langa noi,bune,rele,bucurii,tragedii,toate merg spre nicaieri,si noi odata cu ele ne scurgem usor-usor,bucurandu-ne inconstient ca a mai trecut o zi.Fara ca marile noastre proiecte de viata sa se fi indeplinit.Nici cele mai mediocre,mititele.Nu-i nimic,ne spunem, toate bunatatile de abia de acum vor veni.Apoi se face iar vineri.Iar si iar si iar.Si visele noastre sunt la fel de vii,iar indeplinirea lor la fel de indepartata,precum luciul de apa in iluzia"fata morgana"Ca de fiecare data cand merg la doctor,doctorul ma intreaba?are you happy?si eu ii raspund tot ca de fiecare data,sunt foarte happy,de ce sa nu fiu,chiar daca am probleme asa de multe cu mama,cu mine si copii mei,eu tot vreau sa uit de probleme.Doctorul la care eu merg,este Doctorul de fam al meu,al mamei mele si ficei mele Camelia,asa ca suntem 3 generatii de femei si fiecare cu diagnosticul ei.Mama,eu,si fica mea,dar boli sunt multe.Mi-a facut controlul general si a spus ca nu am nimic,caci toate vin din capul meu,deci sa nu imi fac nici o problema ca sunt bine si arat ca o fata de 18 ani,mi-a spus ca daca mananc bine si dorm bine,e doar atat ce imi trebuie,nici nu mai vreau sa va spun cat de multe droguri mi-a dat sa ma simt si mai bine.De cand ma stiu am fost intotdeauna cea care punea raul in fata,ma gandeam la tot felul de scenarii nefericite in care lucrurile urmau sa se intample.Cine ma cunoste probabil stie ca urasc sa iau medicamente si sa merg la doctor.Prefer sa sufar de durere,dar uneori vrei nu vrei trebuie sa le iei,mie imi plac leacurile babesti.Unele,sunt foarte bune si sanatoase,imi aduc aminte ca si mama mea avea remedii din astea pentru mine cand ma simteam rau.Atunci cand tuseam foarte rau imi punea compresa cu otet pe piept si imi dadea sa mananc miere cu usturoi si lapte,sau bine cunoscuta carpa rece pe frunte pentru durerile de cap.Cand nu puteam dormi imi incalzea o cana cu lapte indulcit cu miere.Aveti mai jos o serie de sfaturi medicale simple si foarte utile,care va pot asigura o sanatate de nota 10.Serviti masa de dimineata regulat,faceti miscare zilnic,beti 2,5 litri de apa in fiecare zi si iluminati cat mai bine locuinta si cautati sa respirati aer curat,evitati excesurile de ORICE fel,aerisiti bine locuinta,dormiti intre 9-10 ore zilnic si cultivati optimismul si increderea in Dumnezeu.Aceasta a fost sfatul Doctorului...

No comments: