Friday, May 15, 2015

Ma ascund,sub o umbrela...

Am avut un timp la dispozitie,si m-am gandit ce sa mai scriu.Daca as vrea,as putea scrie foarte multe,chiar acum amintirile ma napadesc.Nu sunt multi ani,dar sunt multe evenimente ce s-au petrecut in acesti ani de America.Cu bune cu rele am mai trecut prin ele,copii sunt mari am si un nepotel Lucas,care maine pleaca in Hawaii.Am invatat mult,am uitat multe,am plans,am ras,am suferit si voi mai suferi,caci asa este viata.Ce ma leaga mai mult sa spun ca amintirile,este ca nu pot sa uit clipele petrecute impreuna cu cei dragi ai mei,partasiile la un loc,sau ziua de nastere a unora dintre noi,sarbatorile de Pasti si de Craciun,si bine inteles ziua Multumirii aici in America.Dar asa de repede s-au scurs anii,tot ce am invatat de la viata este ca in ori si ce imprejurare m-as afla,trebuie sa lupt si iar sa lupt si sa nu ma dau batuta.Dupa cum bine stim viata este o surpriza,nu stim ce ne este destinat,dar totusi viata ne invata cum sa si supravietuim.Daca am supravietuit poate cine stie cati ani o sa mai pot supravietui.De atatea ori m-am plans la lume de una sau de cealalta,si totusi numai eu singura am reusit sa ma consolez,am stat poate nopti intregi si am meditat la viata aceasta,de ce nu este dreapta,de ce mie si de cei asa?dar cu timpul am inteles ca multi la numar sunt ca si mine,nu intelegem,de ce?de ce trebuia sa treaca atatia ani sa invatam,sau poate nici acum nu intelegem ca nu la intamplare sunt lucrurile asa cum sunt,caci de ce ne este scris nu scapam.Nu imi este frica de moarte,desigur de ea nu voi scapa,ci de multe ori imi este frica de aceia care iti spun ca sunt prieteni si pe la spate te inteapa.Nu am cu ce sa ma laud,nu am descoperit multe,dar am invatat ca singurul prieten esti tu,sa te cunosti cine esti,este cel mai important lucru.Singurul lucru bun pe care l-am produs este ca sunt mama a 4 copii,Camelia,Ramona,Emanuel si Alice.Nu pot sa spun ca sunt ei usa de biserica,dar sunt buni cetateni ai acestei tari,cu daruire pentru tara aceasta,doi din copii,o fata Ramona a servit tara in Navy iar baiatul Emanuel in Air Force,fiecare cu durerea lui,dar inca mai supravietuim,toate la timpul lor.Fiecare copil al meu este egal in ochii mei si fiecare isi are darul lui si gradul lor de intelepciune.Unul intr-un fel si altul intr-alt fel.Pot sa spun ca in anii acestea au fost ani buni,dar si o lectie de viata,nu am dus lipsa de nimic,Domnul ne-a dat,dar El a si luat,ne-a binecuvantat cu bucate cu de toate,cu multe si imbelsugate,am dat,am primit,am multumit.Am irosit,si apoi numai sa nu ajungem la cersit.Ani binecuvantati,ani blestemati,ani cu rod si fara rod,am pierdut,am castigat,si de boale ne-am legat,asa este viata.Multe lucruri in viata ni s-au dat sa le punem in experiente,si chiar ca au si fost,si nu putine la numar,am experimentat multe pe pielea mea,unele m-au calit,altele m-au ucis,altele m-au desprins,dar au fost si cele care mi-au facut bine.Cand ma gandesc acum ce drum lung am strabatut din Arad si pana la Phoenix sau mai bine zis"din SIRET si pana la PRUT"multa cale am batut,multa cale pe agale,multe mere si pe pere,cate toate le-am facut,dar asa a fost.Dar ce va mai veni eu nu ma tem,ce-a fost greu a trecut,de acum vine si mai greu.Ma lupt cu boala,cu viata si tot ma lupt,pana ajung acolo SUS.Iar pentru darea de seama care v-am facut-o,vreau sa intelegeti bine,viata aceasta nu tine asa de mult,deci n-o pierde fara de folos,mergi pe calea ce-a ingusta caci ea te duce pana in Cer acolo Sus.Si aceasta,fiindca stiti in ce timp ne gasim,caci este chiar ceasul sa va treziti,caci acum mantuirea este mai aproape de noi,decat atunci cand am primit credinta.Noaptea e pe sfarsite,ziua este aproape,este chiar pe drum.Sa lepadam dar lucrurile intunericului si sa ne imbracam cu armele luminii.Sa umblam cuviincios,nu in desfranari si in fapte de rusine,nu in cearta si in pisma.Ci imbracati-va in Domnul Isus Hristos si avet grija de trup sa nu o faceti spre pofte.Romani 13:11-14In aceste cuvinte,apostolul Pavel ne da o declaratie a unui adevar puternic si ne sfatuieste cum sa intampinam cu succes problemele vietii.Inspiratia a fost scrisa in special pentru aceasta generatie.Aceasta este o era in care semnele se implinesc.Unul cate unul am vazut implinirea semnelor care vestesc apropierea punctului culminant al veacurilor,si aceasta cu atat mai mult,cu cat stiti in ce imprejurari ne aflam,este ceasul sa va treziti in sfarsit din somn.Romani 13:1.Seara vine plansul,iar dimineata veselia.Psalmul 30:5 Strajerule,cat mai este din noapte?Pacatul e la culme si se coace.Inima omeneasca poate fi disperata,avem nevoie de curaj,rabdare,credinta,dar dimineata cu slava ei va veni.Credinta noastra nu e in zadar.Cuvantul lui Dumnezeu e sigur.Toate profetiile Biblice care anunta zorile slavite au fost sau sunt in proces de afi implinite.Evenimentele finale ale istoriei se implinesc,aveti curaj!Dimineata vine!Iti doresc ca luna sa iti lumineze gandurile,soarele sa iti incalzeasca sufletul,florile sa iti incante simturile.Lumina lui Dumnezeu sa iti aprinda urmatoarea stea pe cerul anilor care sa straluceasca toata viata ta!Ce zi frumoasa,o zi mult dorita aici nu a ploat demult si tare m-am bucurat de ploaie.Am invitat copii sa vina la mine la prinz si toti sunt ocupati cu viata lor de zi cu zi.Mami a facut o supa buna de pui,carne,cartofi si vegetale.Iar eu am facut o salata buna de varza.Dar pana atunci noi ne bucuram de aceasta minunata ploaie,chiar am facut niste poze cu mine si mama mea.Timpul impreuna a fost minunat caci numai am depanat amintiri si am scris povestiri foarte minunate din suflet cu bucurie si durere.Dar pot sa spun ca in fiecare zi petrec timpul cu folos,si invat in fiecare zi cum sa-mi traiesc viata,cu bune cu grele,si daca se poate sa pot sa trec peste ele.Va las in memoria anilor mei de o viata,va iubesc si pe curand.Eu,aceeasi iubitoare de scris.Va doresc o seara frumoasa alaturi de cei dragi!Evident ca am avut si eu cateva momente de relaxare.A fost o zi frumoasa care mi-a incarcat bateriile pentru intreaga saptamana...

No comments: