Tuesday, April 14, 2015

Ce sa nu spun cand vorbesc cu mine...

Azi nu mai sunt cea de ieri.Ce sa nu spun cand vorbesc cu mine.Nu vreau sa ma plang ca viata-i un chin,ci vreau oricand sa ma simt,libera sa zbor,sa stiu c-am trait inainte sa mor,prin lume sa trec un pic mai usor.Poate ca totul e scris in stele,eu nu stau sa citesc in ele,vreau sa simt ca traiesc.Pas cu pas,lumea din jur nu intelege,nu vreau nici un destin sa ma lege,sa nu fiu prizoniera in viata mea.Oricat mi-ar fi de greu,vreau sa fiu libera sa traiesc.Pentru mine pasiunea este acel motor care te motiveaza sa continui,care te face sa privesti viata cu ochii unui invingator si nu cu ochii unui om care toata ziua se plange,care toata ziua vorbeste cum ar fi daca,in loc sa actioneze.E greu sa gasesti oameni pasionati,care sa aiba o sete de cunoastere.Mi se pare ca omenirea se prosteste incet si sigur,zic asta in timp ce ma uit la oamenii de varsta mea,parca isi pierd viata si se consuma cu idei inutile,in loc sa fie pozitivi si sa caute solutii.Sa ma bucur,ori sa plang?Nu mai stiu asa de multe dureri,nu mai am incredere in nimeni.Raveca,totul va fi bine o data.Pentru cei mai multi dintre noi,dimineata incepe o noua zi.Ne trezim,alergam catre ceea ce ne ofera supravietuirea si seara ne intoarcem pentru un moment de odihna.Asa simplu sa fie totusi?Momentul trezirii dimineata este momentul constientizarii constiintei de sine.Poate pare banal,dar simplu fapt ca ne putem ridica din pat fara nici un fel de durere,si primul pas facut este unul pe picioare sanatoase,nu este putin lucru.Exista milioane de oameni in aceasta secunda cand cititi aceste randuri,care zac imobilizati fara a avea puterea de a simti vreodata iarba sub talpile lor.Ei deja realizeaza ce inseamna un organism sanatos,noi care suntem asa,poate privim cu superficialitate acest mare dar.Dimineata este esentiala pentru bunul parcurs al intregii zile.Ati observa fiinta,a asculta inima care niciodata nu cere mai mult decat iubire si compasiune,este in primul rand cu tine insuti.Viata nu este grea,grea o facem noi,viata nu este decat arta de a trai.Un val de emotie ma cuprinde,mi se infioara sufletul.Vreau sa fie o viata plina de iubire,o viata,din care sa ma trezesc cu zambetul pe buze.Vreau sa invat mereu lucruri noi,pentru ca asa vreau eu,nu pentru ca asa trebuie.Vreau sa am curajul sa fac intotdeauna ce-mi doresc.Vreau sa nu-mi fie frica de intuneric,de necunoscut ori de singuratate.Vreau sa ma port frumos cu mine,sa ma respect,sa ascult si sa inteleg.Vreau sa am incredere in mine si in deciziile luate.Dupa o zi mai grea,m-am descarcat de povoara vietii,si am coborat din nou la realitatea vietii.Sunt prea multi pasi de care ne impiedicam,incepand cu primii pasi pe care oricum ii facem impiedicati pana la pasii indrumatori ce ni se alatura pe drum.Mai sunt si pasii care ne calca in picioare si ne murdaresc.Pasii prea grabiti inainte.Sau pasii la care renunti.Toti avem o soarta,ne intoarcem in trecut cu gandul,si apoi la realitate.Deci sunt aici jos,dar cu capul la cer.Ma-m trezit  zambind,si cu ganduri bune.Unul din lucrurile importante care ne influenteaza viata,este comportamentul.Cand soarele rasare dimineata,peste tot ce Tu ai creat,totul prinde viata si ma minunez,ce minunat!Am deschis toate geamurile,inclusiv geamul sufletului,lasand sa intre razele soarelui,dedicandu-ma in totalitate lucrurilor care ma-nconjoara,sa le dau viata si prospetime,cu pasiune.Tu imi esti lumina vie,peste drumul meu de ceata,bunatatea Ta e atat de minunata,mana Ta ma ocroteste la ori ce pas,ma iubesti,cu o iubire atat de adevarata,Tu esti totul ce mi-a mai ramas.Cand te asezi pe drumul tau,poti sa privesti la tot ce pana atunci a fost batalie.Unele sentimente si ganduri devin acceptabile si incerci sa le dai o semnificatie.Ce a fost trecut devine o amintire,si iti asterne un zambet si liniste in suflet.Nu traiesti pentru el,e doar modalitatea in care pastrezi drumul curat si simplu din fiecare zi.Fii multumit de felul in care esti,asa cum esti.Lasa aceasta intelepciune sa patrunda adinc in sufletului tau,dai cantec,muzica,rugaciune si libertatea de a iubi.Inainte sa scri ceva,trebuie sa te gandesti foarte bine,de ceea ce scri.Va zic doar atat.Cauta pacea intotdeauna,la-ncercare cand esti pus,de vrei sa primesti cununa,chiar din mana lui Isus.Cauta pacea intotdeauna,ea sa fie tinta ta,si alerga dupa ea.Departeaza-te de rau,si fa binele.Pacea interioara,este bunul cel mai de pret al omului.Fara ea,nimic altceva nu are valoare.De aceea o cautam toata viata.Pacea inseamna o stare de spirit alcatuita din incredere,in ziua de maine.Izvor de Pace e Domnul,Pace,Pace,fericire tot mai sus imi iau zborul,catre Domnul meu.Acolo se sfirsesc dureri,sunt nesfarsite mangaieri,catre Domnul meu.Iubesc viata!pentru-ca vad ca sunt apreciata,si toate cate eu le scriu,asta ma face,sa va mai scriu,si pentru voi cei dragii mei,mama,frate,sora,fica,fiu si un nepotel,ca mai frumos ca el,si prietenii mei voi cei mai dragi,sa tot stai pe linga ei.Privesc atent fiecare om si incerc sa-mi dau seama care este povestea lui,ca fiecare avem propria poveste.Sper ca viata noastra va fi o marturie,pentru lumea unde este atat de multa tristete si durere.Pentru a intelege ca suferinta este o incercare si pentru a vedea felul in care o putem infrunta,trebuie mai intai de toate sa intelegem caracterul suferintei.Cel mai mare obstacol pentru a afla cine esti,este bazat pe experienta pe care ai avut-o in trecut.Asadar,suferinta este cu adevarat o mare incercare,caci prin ea omul se poate mantui sau se poate pierde.Trebuie sa intelegi semnificatia intregii vieti,nu doar o mica parte din ea.Din acest motiv este necesar sa citesti,sa canti si sa suferi,sa intelegi,toate acestea la un loc inseamna viata.Cu cat stii mai mult,cu atat iti dai seama ca stii prea putin.Cu cat invat mai mult,cu atat stiu mai mult.Cu cat stii mai mult,cu atat uiti mai mult.Eu stiu ca nu stiu nimic"Socratee" De-ar stii oamenii sa asculte,cat nu stiu sa vorbeasca.Din greseli invatam.Citind ajungem sa ne corectam.Ce ramane scris este folositor pentru cei ce vor sa citeasca.Cunoasterea este un complex de experiente,simtiri,opinii.Cunoasterea este infinit.Oamenii nu sunt ce par a fi,au o forma cu totul pentru tot ceea ce stiu,cine e acea persoana,eu.Ce sa nu spun cand vorbesc cu mine.Multe nu stiu,dar atat stiu cat stiu...



No comments: