Saturday, February 28, 2015

Buna dimineata!

Buna dimineata la dumneavoastra.M-am sculat de dimineata,ma-m spalat pe dinti si fata,si am multumit inca o data.M-am sculat m-am imbracat si apoi m-am apucat.Supa de pui am facut,salata de pui si ce sa va mai spui.Cornulete,foi cu miere,ca la mama prin a le ele.Sa nu uitam sa multumim,tatalui din Cer Divin,ca ne-a dat si ne-a pastrat inca o data pe pamant.Cineva mi-a spus sa nu ma mai gandesc asa de mult,dar eu i-am spus ca asa imi este data imaginatia.Eu vreau numai sa va imaginati si apoi sa scrieti.Ca nota,vreau sa va tin la curent cu toate ca sa puteti zambi si acum pentru a va mai indulci.Sanatate,voie buna si la revedere la o masa buna.Cine se scoala de dimineata,departe ajunge!Durerea imi este foarte mare,aici in America,tara unde se zice ca curge lapte si miere,atata lume flamanda,dar de ce?si uite asa ne confruntam noi aici in America.Am vazut atata lume flamanda de mancare,dar de droguri ce sa va mai spun.Sa nu credeti ca daca veniti aci toate sunt pe tava,trebuie lucru si chibzuinta cu banii,iar daca ai intrat in droguri foarte greu e sa scapi de ele.Trebuie sa accept lucrurile asa cum sunt si chiar daca imi este rusine de toate ce se intampla,nu am decat sa ma consolez cu gandul si sa accept viata asa cum este si sa merg mai departe.De aceea nu imi este greu sa scriu caci asta este realitatea cu viata mea.Iar mai departe sa se mai scrie inca si in carte si pe mai departe caci eu in fiecare zi ma intaresc ca nu sunt eu singura pe lume ce sufar,atat de copii mei cat si de situatia mea bolnava de toate si ar manca cat poate.Imi place sa scriu,si scriu ori ce si tot ce imi trece prin cap.Va place nu va place,sanatate si sa aveti de toate si sa fiti cu capu in spate.Ori cum fie crucea cat de grea eu o las pe seama Lui,si asa eu pot sa mai ma rasuflu si din nou sa merg la lucru.Ai grije gura mica ce vorbesti,ai grija mina mica ce lucrezi,ai grije picioras unde pasesti,caci toate parintele de sus Te priveste mult nespus si ai grije si ce mai faci si cum le faci.O sa treaca toate si o sa vina si altele si din nou o sa o luam de la inceput.Dar pana atunci eu va las cu bine si sper ca data viitoare o sa fie putin mai bine.Dragii mei prieteni,acum in prag de primavara,cand a venit vremea ca ghioceii sa strabata patura de zapada si sa-si plece capisaoarele in fata soarelui,va doresc din tot sufletul o primavara superba,un suras in fiecare clipa,impletit cu o raza calda de lumina.Am avut o intalnire frumoasa in fam cu un verisor de al meu din Chicago...


No comments: