Friday, January 30, 2015

Muzica,e viata pentru sufletul meu!

Muzica,e viata pentru sufletul meu!Chiar daca afara ploua,eu cant,inima imi canta de bucurie,vesela si fericita,si din nou prind curaj de viata.Cateodata timpul intunecos pe multi ii depreseaza,iar pe mine ma insenineaza!Muzica,oricarui om ii place,il usureaza,il relaxeaza.Mie imi plac melodii calme,fara stres.Daca sunt suparata,ascult muzica,ca sa ma relaxez.Sunetele pe care le interpreteaza,te face mai mult si mai mult,sa-i asculti muzica.Nu toti inteleg esenta,dar ea se afla in sufletul fiecaruia din noi.Muzica este singurul lucru constant din viata mea,este cea care mi-a fost alaturi in cele mai fericite si in cele mai triste momente ale vietii.Este cea care ma cunoaste cel mai bine si stie de ce am nevoie,si nu m-a dezamagit niciodata.Cand am simtit ca ma prabusesc de tristete,sau cand am trecut printr-o despartire dureroasa.Muzica imi da o stare de libertate,de liniste si uit de toate problemele.Sunt doar EU cu gandurile mele.Este momentul de evadare si nimeni nu poate sa mi-l ia.Sufletul meu este unul cu sunetul muzicii,se intrepatrund perfect,devin o singura entitate.Asa ca ma las in voia acestui sentiment minunat care simt cum ma invaluie si care imi relaxeaza mintea si trupul.Imi alunga tristetea,am incredere in ea.Muzica ma face sa trec mai usor peste toate problemele.Numai muzica ma ajuta sa respir sanatos in lumea asta bolnava.Muzica sufletului este cea care potoleste vanturile potrivnice.Fara muzica nu as putea trai.Sunt o fiinta care are nevoie de triluri linistitoare pentru a trece de o zi ploioasa si intunecoasa.Drumul in calatorie ma face sa am nevoie de muzica,ca sa treaca timpul mai repede.Sa-mi afund gandurile in versuri,in sunete,sa nu aud zgomotul lumii de afara.E atat de simplu,atat de accesibil,incat de multe ori nici nu ne gandim la asta.Trebuie doar sa dai play si sa te lasi purtat de versuri,de ganduri bune care sa iti invaluie mintea.Inchei cu,pentru ca pot,pentru ca imi place,pentru ca sunt pe teritoriul meu si pentru ca "it’s my life!"Muzica sufletului meu,este mai presus de toate,a sufletelor mari si sensibile,este poezia sufletului!



No comments: