Saturday, January 10, 2015

Bucura-te tinere,in tineretea ta!

Am indurat mai mult decat credeam vreodata ca o voi face,fara sa mai stiu ce mi se intampla.Va veni o data vremea cand in urma voi privi,si as vrea sa reanvie toate,bucurii si multumirii.Dar trecutul se ascunde,nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca"Asa a fost o data"Asa ar trebuie sa fie si cu amintirile.Nu trece o zi fara sa ma gandesc,sa traiesc momentele si sa SPER doar la mai bine.Azi,ca si ieri,luptam cu noi,si cu cei din jur.Fiecare zi este o emotie,si fiecare secunda e o picatura de transpiratie.Suntem pregatiti sa manuim cu maiestrie curajului si increderea.Suntem oameni,traim in fiecare zi cum putem mai bine,incercam sa ne ferim de momente care ne creaza tensiune psihica.Nu te astepti nici macar nu te mai gandesti la vreo posibila rezolvare.Chiar daca uneori ne pregatim sa intram intr-o batalie,trebuie sa veghem ca sa o infruntam.Alege,deci viata.Daca privim viata,cautand intelesul celor ce ni se intampla,vedem ca nimic nu este intamplator vietii noastre.Nu,nu suntem un vis si-o intamplare.Nu.Nu sunt suparata pe tine.Sunt suparata pe mine,ma  doare pentru ca sunt intotdeauna cea draguta,cea care isi cere scuze,desi nu am gresit asa de tare,ma doare de tot ce s-a intimplat.Am cautat in ultima vreme de a iubi oamenii.Imi pasa de cei din jur,de problemele lor,de soarta altora.Daca fac o analiza din viata mea,pot spune ca am intalnit persoane care sa fie in categoria,om lipsit de caracter.Sunt inconjurata de oameni generosi care mi-au aratat multe lucruri bune,si care m-au ajutat sa cresc ca o femeie buna.Pana acum m-am schimbat datorita faptului ca mi-a fost oferita bunatatea.Am fost sa fiu naturala,responsabila,respectuoasa si vesela,sa fiu o buna femeie si sa aduc seninatate celor din jurul meu.Nu traiesc o viata perfecta,ci o viata adevarata in care sa-mi invat lectiile si sa ma pot transforma.Am decis sa traiesc in lumina si in adevar,in simplu si bun.Nu vorbesc de dragul de-a vorbi,nu insir baliverne si nu creez iluzii.Trecusem prin infruntarea cu iluziile numite perfectiune si MOARTE,creatiile eului meu care se chinuia sa supravietuiasca.Pot trai doar in adevarul din inima mea.Scriind n-am facut afirmatiile precedente.Era o necesitate reala a inimii mele.Daca ati ajuns cu cititul pana aici,va multumesc ca-mi sunteti aproape in acest colt de destainuire.Sunteti generosi.Ati daruit din timpul vostru pentru a fi cu mine.Privind azi spre cerul albastru,spre bolta senina ma intrebam?Ce este viata?
De aceea este foarte important sa ne bucuram de fiecare clipa,sa incercam s-o facem mai fericita si sa gasim substanta din fiecare lucru.Asa cum albinele cauta acele flori pretioase pentru a-si extrage hrana pentru sufletul lor si eu caut acele flori rare.De mica,am simtit ca sunt intr-o relatie speciala cu Dumnezeu,cu natura si cu tot ce ma inconjoara.Am inceput sa vad lumea intr-un mod deosebit.Am dorit intotdeauna,sa dau lucrurilor pe care le privesc o parte spirituala.Viziunea mea asupra lumii este una profunda.Ma simt fericita cand sunt in mijlocul naturii.Descopar ca ele fac parte din mine,si eu ma regasesc in ele.Cand privesc imensitatea cerului,ma gandesc ca sunt doar o picatura intr-un ocean de visuri si sperante.Nu intotdeauna vedem soarele pe cer,insa avem speranta ca dupa ce norii vor trece,va reveni din nou soarele.Sunt zile in care viata te obliga sa te opresti din tumultul vietii,sa inspiri adanc,sa privesti spre cerul albastru si sa spui un sincer si respectuos,ce mult eu te privesc!Viitorul este in fata ta,apreciaza ceea ce esti si bucura-te de propria persoana.O viata trecuta este o viata uitata de timp.Degeaba regreti si vrei sa indrepti lucrurile,faptele nu pot fi schimbate iar cuvintele nu pot fi inlocuite.Nu poti trece cu usurinta peste un esec,insa poti avea incredere in tine.Lasa timpul sa vindece durerea din sufletul tau si inchide usa trecutului plina de amaraciune si tristete.Fii sincera cu tine si asculta-ti inima.Cu fiecare vorba,gand,gest incerc sa raman in acord cu ele.Ma pierd tot timpul,dar conteaza de cate ori imi amintesc sa ma intorc.Traim intr-o lume din ce in ce mai ciudata.Traim in vremuri teribile,cand credinta in Dumnezeu este pierduta.Va gasi El credinta in sufletul tau?Esti tanar si in putere.Traiesti in curatie?Sau poftele firii pamantesti iti stapaneste viata?Treziti-va dragi tineri,acum cata vreme mai este har!Cata vreme se zice astazi.Azi esti sanatos,dar maine poti sa fii in mormant.Fiti seriosi cu Dumnezeu.Dumnezeu nu se lasa batjocorit,si cu Dumnezeu nu te joci.El nu tolereaza pacatul.Fugi de poftele tineretii,si urmareste neprihanirea,credinta,dragostea,pacea,impreuna cu cei ce cheama pe Domnul dintr-o inima curata.Vrei sa ai o inima curata?Cheama-l pe Dumnezeu sa locuiasa in ea.Bucura-te tinere,in tineretea ta,fi cu inima vesela cat esti tanar,umbla pe caile alese de inima ta si placute ochilor tai,dar sa stii ca pentru toate acestea te va chema Dumnezeu la judecata.Eclesiastul 12:14 Caut puterea sa pot sa trec peste probleme,aceste vremuri sunt prea grele,prea multa durere,prea multa ura,prea multa nefericire,multii oameni saracii, multe lupte intre frati,se sparg in fiecare zi prea multe vene,se uita foarte rar despre durere.Prea multa durere primesti si prea multa bunatate daruiesti,cui sa-i spui ca inima te doare?Cine poate sa o vindece?M-am scuturat de ganduri ca de niste frunze uscate.Nu simt nimic,sunt prea obosita,maine va fi o alta zi.Nu voi fi o femeie obisnuita,pentru ca am dreptul sa fiu extraordinara.Viata mea a fost tot ce vrei,cateodata fiara,cateodata floare."Life is more than here and now".Pana la urma,alegem ca sa culegem ceea ce semanam.Apreciati frumosul din jurul vostru si astfel veti fi mai frumosi si mai buni,apreciati-i pe cei care va sunt alaturi,atunci cand nici nu va trece prin cap ca ar putea sa fie acolo.Fiecare dintre noi trece prin astfel de momente,mai devreme sau mai tarziu,si niciunul nu intelege.DE CE EU?DE CE MIE?Invat cu pasi mici sa fiu din nou asa cum eram,normal ca toti oamenii.Multi sunt chemati,dar putini sunt alesi.Tot ce ai semanat vei culege intr-o zi.Incerc sa traiesc fiecare zi,ca si cum ar fi ultima zi din viata mea.Viata aceasta este scurta,am invatat sa lupt,doar asa voi putea  invinge.Fiti binecuvantati in orice vreme,iar dragostea Lui sa va inunde zi de zi,facandu-i voia Lui.Nu poti sa te ascunzi de ganduri,amintiri,de ceea ce simti.Ar trebui sa inveti sa traiesti cu tine,pentru ca esti singura persoana pe care nu o poti evita,de care nu poti fugi.De ce sa te mai ingrijorezi pentru ceva ce nu poti schimba?Ziua de maine e dincolo de controlul tau.Nu poti controla nimic din ce va fi maine.Te poti pregati pentru maine,dar nu poti sti niciodata in avans cum va fi maine dimineata.Vei primi o veste care te va face fericit sau una care te va umple de suparare?Maine soarele va rasari indiferent daca tu vei vrea sau nu.Nu sti nici macar daca te vei trezi maine sa-l vezi.Maine inca nu s-a nascut.De ce sa te ingrijorezi?Pana maine ai o singura zi la dispozitie.ASTAZI-Azi.Cu toate ca,nu ceea ce se intampla astazi,te face sa fii ingrijorat.Sunt amaraciunile lucrurilor pe care nu le mai poti schimba si necunoscutul zilei de maine pe care nu-l poti prezice.Viata e ca un album cu poze.Cu toate esecurile si regretele din trecut,preferam sa ne amintim momentele frumoase pe care le-am trait.Majoritatea dintre noi nu vrem sa aparem suparati in poze.Cand ne uitam in album vedem momentele cand eram plini de viata,fericiti,zambitori,bucurosi.Nu poti fotografia ziua de maine.Traieste o singura zi,pe rand.Azi,acum,aici.Totu-i goana dupa vant,astazi rad iar maine plang.Viata pentru mine nu-i decat in cer,astazi sunt dar maine pier.Totul este trecator,iti aduni aici comori,dar va veni o vreme cand tu vei pleca,si-un strain le va lua.Astazi poti fi multumit,ca o viata ai trait,insa dincolo de toate vei afla,care este soarta ta.Cat traiesti pe-acest pamant,totu-i goanna dupa vant,daca mai presus de suflet tu alegi,in pacate sa traiesti,orice drum alegi in lume,nu te poate implini.Insa viata cu Isus va fi mereu,drumul catre Dumnezeu.Toti oamenii cauta fericirea in diferite nemultumiri.Daca ai dragoste invingi.Daca o ai esti de neinvins...

No comments: